Rozhodnutí o přijetí do MŠ >zde<
Charakteristika 3. třída Myšáčci
Třída "Myšáčků" je umístěna v přízemí budovy. Je barevně vymalovaná, výzdobu dotvářejí výrobky dětí. Máme zde také moderní sociální zařízení. Třída i herna je vybavena moderním ergonomickým nábytkem, který výborně dotváří příjemnou atmosféru třídy. V zadní části třídy je umístěna úložná skříň na lehátka a výtvarný materiál pro učitelky. Učební a didaktické pomůcky, stejně jako hračky a knihy jsou volně dostupné pro děti.
Ve třídě "Myšáčků" je v letošním roce zapsáno 24 dětí, z toho 12 děvčat a 12 chlapců. Děti jsou do třídy zařazeny striktně podle věku v rozpětí 5 - 7 let. Třídními učitelkami jsou Klára Bukvová a Pavlína Sekaninová.
Režim dne:
7:00 – 8:00 scházení, volné spontánní hry ve vlastní třídě
8:00 - 8:45 komunitní kruh, pohybové aktivity
8:45 – 9:00 hygiena, přesnídávka
9:00 - 9:30 hlavní řízené činnosti
9:30 - 11:30 příprava na pobyt venku, pobyt venku, hygiena
11:30 - 12:00 oběd
12:00 - 12:30 odchody dětí po obědě
12:30 – 14:00 hygiena, relaxace, aktivity
14:00 - 14:30 hygiena, svačina
14:30 - 16:30 individuální činnosti, spontánní činnosti, rozcházení dětí
Metody a formy práce
Ve svých činnostech vycházejí paní učitelky ze ŠVP "Kouzelná školička", který si dále rozpracovávají do týdenních plánů v rámci TVP. V řízených a spontánních činnostech se prolínají všechny oblasti vzdělávání (interpersonální, environmentální, psychologická, biologická, sociálně - kulturní). Učitelky dávají prostor také pro invence rodičů a nápady, přání a potřeby jednotlivých dětí. Rodiče mají volně k nahlédnutí portfolia s pracemi svých dětí. Pro naplňování zvolených cílů učitelky volí tvořivé metody a formy práce s dětmi. V této skupině dětí učitelky často využívají vzdělávání formou her, prožitkového a kooperativního učením, a to jak při spontánních tak záměrných skupinových, individuálních nebo hromadných činnostech. Z metod, které učitelkám pomáhají v procesu dosahování cílů, pak volí například metody založené na prožitku, hře, experimentu, pohybu, manipulaci, pohybu, manipulaci, komunikaci, tvořivost, fantazii, také metody založené na myšlenkových operacích či poznávání.
Evaluace
Evaluace třídního vzdělávacího programu je prováděna dvakrát ročně a to na úrovni hodnocení jednotlivých integrovaných bloků a naplňování vzdělávacích oblastí. Učitelky také průběžně evaluují jednotlivé týdenní plány (témata), z nichž pomocí analýzy vyvozuje další postupy.
Ve stávajícím nouzovém stavu Vám nabízíme krizovou pomoc či poradenství školního psychologa Mgr. Lucie Binarové na telefonním čísle
731 368 293
v době
PO - PA od 8 -13 hod.
Je možná také individuální domluva jiného termínu
Je možné využít i e-mailovou komunikaci na adrese:
psycholog@skoladub.cz
Vítejte na webových stránkách Základní školy a Mateřské školy Dub nad Moravou. Naším zřizovatelem je městys Dub nad Moravou, obec s bohatou historií a řadou památek, která se nachází v úrodné hanácké nížině mezi bývalými okresními městy Olomouc, Přerov a Prostějov. Dominantou obce i okolí je místní barokní kostel a zdejší poutě jsou proslavené v celém regionu.